Suddenly you stand beside me and I see, A million burning stars.

godmorgon på er!
det blev en sen kväll även igår, tror de blev halv 2..
nu får jag nog ta och skärpa mig :o
detta går it!
men jag kunde verkligen inte sova, förstår varför iförsig..
så då ringde jag och väckte emil, prata med han lite, sen kändes de som att jag
blev jätte trött, så då sluta vi prata, och sen så kunde jag ändå inte sova -.-
typsikt.
så dagen kommer nog inte bli alldeles för rolig är jag rädd för, känner hur jävla
trött jag är redan nu.. kommer typ it orka vara kvar!
fast jag måste typ, har ett omprov som jag måste göra halv 4..
de är lite mört ändå.
nåja, nu ska jag äta klart min frukost sen göra allting annat.
ha en bra dag snyggingar!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0