Ta till dig vardagens glädjestunder.

Hej!
äntligen hemma från luleå och dressyrtävlingarna!
var väl rätt kul stundvis, men jag har frysit hela dagen, det började regna,
och inte hade jag tänkt på de, så jag blev ganska blöt ganska snabb!!
så jag har gått blöt hela dagen, det har inte varit det minsta skönt ska jag säga er.
det gick väl ändå rätt bra för jossan, hon kom 2 i båda klasserna,
och dom vann även med laget, så de var ju som ganska kul!
sen så träffade jag mikaela också, vi fick oss en pratstund med många skratt,
riktigt roligt :) super snäll tjej dedär verkligen!
nu däremot ska jag hoppa direkt i duschen så jag får i mig nå värme,
sen göra lite middag till mig, och resten av kvällen ska jag enbart mysa på .
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0