take a dance with me.

Nu kommer den 4 och sista delen av bilderna från klassresan! :)
titta och njut..


peeter och alex i båten påväg dit! :)

sebbe boiii! :>

middag!

håkan, världens bästa lärare!!

linus :)

emil :)

daff och sandet ! :)

sötsofia och jag <3

<3

älskar bilden, älskar mina flickor<3

HAHA, det var den hära bilden jag satt och skratta åt igår xD

chaarmigt bruden <3

skål för tre år tsm!

<3

jag älskar dig<3

det var då de sista bilderna :')
känns fan lite i hjärtat när jag ser alla bilder, och tänker..
imorgon är det över, tre år tillsammans, det är ruggigt länge,
och imorgon tar det slut!
huvva.

/j.


Kommentarer
Postat av: snuttan

jag älskar dig bästo<3

2009-06-11 @ 19:46:19
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0