That picture of everything I ever dreamed.

Godnatt!
nu äre hög tid att sova, jag ska upp halv 9 typ..
egentligen borda jag upp tidigare för jag lova nästan sofiaw att jag skulle hälsa
på henne på norvallen... får se om jag lyckas med de :)
annars börjar jag jobba klockan 10 till 5 somsagt, hoppas dagen går fort!

alltså, jag har fan tjorvat till alltihopa nu om imorgon med stan,
jag vet fan ingenting längre om hur det blir :o
jag lyckas med allllllt!
eftersom jag ska bo på jonsgården så kanske linus skulle komma och bo med mig,
fast han visste inte om de skulle gå, men ja. så nu har jag ingen aning om hure blir..
antar att det får visa sig imorgon nångång typ..
och jag vill verkligen att han ska komma, för han far till sthlm på måndag och är där
typ två eller tre veckor ;o

usch.

men jag vill inte svika frida åalla nu när vi har planerat :S
BLÄÄÄÄ, fan va less jag blir på mig själv..
nåja, får ta tag i de dära imorgon, för nu vill jag sova, hur nu de ska gå med mina
ben och armar..
hoho.
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0