varje blick på dig, gör mig knäsvag.

Hej!
sitter just nu hos linus ;)
hela kvällen har varit toppen, började hos viktor med lite svammel,
sen bar det av till bergnäset där jag och linus myste till en film,
innan vi for till gäddvik med massa folk!
var riktigt trevligt !
det var ; jag, linus, grunk, mj, felix, olle, strand, erik, emil, viktor, marielle.
sen tror jag inte de var nån mer!
sen for vi in till stan, men ändrade oss ganska snabbt, så bi begav oss till
bergnäset igen, och här har vi nu varit hela kvällen lång! :)
druckits, skrattats och ja, jag och erik har spela guitar hero :D
helt kul!
nåja, sen blev det lite bark nu på kvällen :( tråkigt..
men ja.. de löser sig kanske.
nu ska jag gå och vara social med pojkarna som är kvar ! :)
skriver mer imorgon eller nå.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0