We were sitting on the top of the world

Hej!
det blev en runda till statoil, hjälpte mamma min med att fylla på drickor och grejjer!
sen köpte jag mig lite godis, och fyllde på mobilen, sen vandrade jag hemåt igen.
och nu sitter jag här och diskuterar pite och lule med erik, haha ! kulkul.
har just fixat klart lunchen, och ska snart gå och lägga mig,
börjar halv 12 imorgon, egentligen 12, men sara behövde sluta ½ timma  tidigare,
så då skulle vi börja tidigare och en massa ! :)
så då måst jag alltså upp lite tidigare... men de löser sig.
så nu ska jag bara diskutera klart, sen gå och lägga mig!
hoppas på toppen väder imorgon så man kanske kan bli lite brun :D
håller tummarna stenhårt för de.
puss och godnatt!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0