When you talk to me I swear the whole world stops

Hejhej!
ja, då var jag hemma från luleå!
jag somnade om efter jag skrev sist, och blev väckt av att det ringde på dörren,
tror jag hoppa upp i taket, ojoj!
och efter det var jag klarvaken, och har bara sett film och myst på hela dagen,
fram tills frank och malm kom, då gick vi ner till skolan och jag fick gunga
på min älskade gunga :) haha.

och nu ska jag faktiskt äta min frukost/middag - kalla de va ni vill!

men jag har nästan inte ätit på 23 timmar ;o förutom en liten macka (a)

haha. de var lite kul.

så nu väntar mat, sen duschen, och sen äre jävlat sängen asså..

eller kanske film..

får väl se!

nåja.

känns fan helt tråkigt att skriva inlägg nu förtiden då jag inte ens har nå bilder

att lägga in :/

men jag har två från ihelgen, ska försöka få in dom i datorn..

måste fan börja ha med mig en digitalkamera!


puss så länge.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0