you´re everything I need and more!

hej!
nu ligger jag äntligen i soffan igen och myser.
kom hem från lule kring 3, och släppte ut grace och tittade till hästarna åså,
sen har jag tagit bort sminket och gjort allting klart för kvällen. så nu tänkte jag
ligga här och somna till nån film på tven typ! låter rätt bra.

kvällen i luleå blev lyckad somvanligt, börjar bli enformigt att säga dedära..
haha:)
började iaf hos olle, där vi satt i typ två timmar och funderade på hur vi skulle ta oss
in till bergnäset.. och de gjorde vi somsagt, efter två timmar !
sen när vi hade kommit dit, så dröjde det inte länge innan vi for vidare till Gropen,
en badplats alltså, alla skulle bada.. jag banga ur redan hemma så jag hade inte
med mig nå grejjer, men de ångrade jag ganska snabbt när jag kom dit,
vattnet var alldeles varmt, och jag var mer sugen på att bada än vad jag någonsin
varit ;d haha. iaf efter att dom hade badat klart så for vi vidare till felix i bergnäset,
och fastnade lite framför tven, då kom mitt dåliga humör fram också.. mindre bra!
ajjaa, sen blev jag och olle less på att sitta inne, så då ville vi fara och grilla nånstans,
så då for vi hem till olle, jag åkte fiddy hela vägen, min rumpa vibrera typ sönder totalt!
iäf så kom vi fram till olle, och fastnade även där framför tven,
men gick sen ut och grilla lite, jag och linus reta varandra till tusen, såfort vi kom på
nå att kommentera så gjorde vi de.. och jag var även nära på att lyckas knuffa ner
honom i vattnet, lagomt nöjd jag hade varit om jag hade lyckats ;)) hihi
men sen börja de regna, och då gick vi in framför tven igen, och myste på.
sen kom far min och hämtade mig, och ja, här är jag nu :) haha.

men somsagt en toppenkväll i luleå som det brukar vara! :)
nu vet jag inte heller om jag kommer hinna träffa linus nå mer innan han far till sthlm..
ska dock försöka pallra mig dit nån dag i veckan efter jag har jobbat..
elller jag måst typ, it fan klarar jag mig annars! :o


nu ska jag snart sova!
godnatt på er, puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0