you steal my heart

Hej!
blev en väldigt lyckad kväll med pappa min,
inte nog med att det var väldigt länge sen jag träffade han :)
vi började iaf med att äta middag på thai garden, gott!
sen så gick vi och hälsade på min syster på vila, pratade lite med henne om examen
osv!
sen så fortsatte vi hem till pappa, åsså har vi suttit och tittat på roliga videoklipp på
youtube, och allmänt haft riktigt trevligt, och nu är vi båda hemma i norrfjärden!
vi fick ta oss en tur förbi rosvik också, och hämta min börs, som jag först
trodde var i sofias väska, men den var visst i rosvik :) haha.
så nu är den hemma, och jag har lite pengar tills imorgon!
tänkte försöka göra en tidig kväll ikväll, ska trottsallt upp före fan!
runt halv 7 :s de är fan inte helt okej!
nåja, ska vara social nu med folket inne i köket.
puss!



 
examens present! ursnygg ring :))

älskade pappa! <3


/j.

Kommentarer
Postat av: snuttan

älskling <3

2009-06-08 @ 22:45:01
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0