You turn my world to such a better place.

Hejhallå!
har just satt in en hårinpackning i håret, hur skönt som hellst!
ska beställa klipptid snart, mitt hår är jätte nött ;s så de ska bort hade jag tänkt,
så de hinner växa till sig lite mer, vill ju ha låångt hår (a)
innan de så duschade jag ju naturligtvis med innan de, så var jag fan ute och sprang,
huvva va jobbigt! men nu äre gjort, och jag är nästan stolt över mig!
nu ska jag bara fortsätta såhär också..
men jag gruvar för en hemsk träningsverk imorgon, jag känner redan lite nu i benen :(
haha.
men de är fan bara att härda..

ni anar inte hur varmt det är i de hära huset :o fyfan!!
har satt på fläkten i mitt rum, så jag ska kunna sova ikväll iaf..
men just nu äre var sjukt jävla varm i hela huset.. jobbigt värre!

läste i tidningen föressten att stan hade öppet till midnatt på fredag typ :) lät typ kul..
jag är jätttte sugen på att gå på stan, barnbidraget har ju kommit åallt,
+ att jag ska köpa dom dära byxorna som förhoppningsvis finns kvar!
fast jag vet inte om jag ska fara imorgon efter jobbet,
eller om jag ska pallra mig dit på fredag istället..
värt att fundera på! :) måste hitta nån att gå med isf! hoho
nåja, nu ska jag bråka med mina ögonbryn lite..
puss!

Kommentarer
Postat av: frida

vetu babe? ;) jag måste faktiskt (tyvärr) också till stan och spendera pengar, fredag? (a)

2009-06-24 @ 22:22:53
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0