You'll be the prince and I'll be the princess.

Godmorgon!
ja, nu är det verkligen godmorgon här!
och det blev en sen kväll, satt och prata med mamma min till halv två,
så efter de fick jag sova!
och klockan fyra inatt ringde tobbe, fast bara några signaler, om de då var för att
jävlas eller inte vet jag inte ;) haha.
nåja, efter de var jag rätt pigg och kunde typ it somna om, men jag måste ha somnat
nån gång, för sen vaknade jag av klockan som ringde kvart över sex, 
och nu sitter jag här och äter frukost, kändes konstigt att äta frukost klockn sju ;s
nåja. 
allt är packat för en natt på kluntarna, dock känns det som att jag har glömt nå, 
men jag vet inte. det får visa sig senare isf!
halv 8 så kommer iaf jossan och hennes mamma och hämtar mig, sen så far
vi till rosvik och hämtar upp frida, och sen bäre av till luleå och handla mat, sen klockan 
tolv äre lunch på waldorf med hela klassen! och klockan två går båten ut till kluntarna.
önska mig lycklig resa (a)
haha. 
puss! 
 

känns som att jag kommer bo ganska cetralt?.. haha.

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0