You're everything I need and more

måste bara börja med att säga;
Roligaste skoldagen på länge!!

hej!
ja, dagen har typ varit kaotisk, men mycket rolig!
började med att vi hade planerat matkrig och vattenkrig.
matkriget gick åt helvete, lärarna hade fått reda på de, och när 9a kom in i matsalen
fick vi en massa lärarögon på oss, och när vi satte oss vid bordet så kom håkan och
stefan och satte sig breve oss, och jag har aldrig sett håkan så arg,
han börja skrika till oss :o och då hade vi inte ens gjort nå ! haha, sär.
iaf så var det ingen idé att börja matkastning, ja ni förstår nog varför.
så då gick vi in till skolan, och ja, där började vattenkriget!
det började med att vi var i uppis, men rektorn och en massa lärare kom så vi var tvungna
avbryta. men då gick vi till trätoan där inga lärare var!
och där kastdes de jävulskt mycket, men jag kasta inte så mkt, utan fick mest på mig istället.
men sen kom annika och blev typ damp på mig och jossan..
vi fick städa upp ALLT efter alla, jävla cp!
och sen blev vi hemskickade, jag, jossan, frida, hj, och wallew.

så jag och jossan for hem till mig och sov, för halv 4 var vi tvugna att fara tillbaka och skriva

dedära engelska omprovet, gick typ fint (y)

och nu sitter jag här och håller på at frysa häcken av mig..
helt galet.
vill duscha, luktar typ skolans vatten - inge kul!
jajuste, vi fick hem två mejl av annika också, om hur dåligt vi har betett oss och blablablabla.
fan va less jag blir!
ta reda på lite innan du börjar mejla hem och hitta på en jävla massa.
nåja,
nu ska jag fortsätta vara glad :D
puss.

dessvärre togs det inga bilder, ville inte att mobilen skulle bli blöt!


 


Kommentarer
Postat av: frida

Klart vi hade gullet ;)

2009-06-03 @ 17:23:12
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skrev vi planerade hur kann du tycka att det är orättvist att du blev hemskickad,att du var där gör

dig lika skyldig somm alla andra som var där.

kann inte säga annat än att jag är besviken.

Från du vet vem.

2009-06-03 @ 17:28:34
Postat av: patrik

fan vad gangster du är!!!:P

2009-06-03 @ 17:29:13

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0