You're the light that makes my darkness disappear.

hej !
nu har jag nyss sett film, blev en gammal goding som
MORGAN PÅLSSON!
kunde inte sluta bättre, skrattar lika mkt varje gång han blir rädd för kattungen (a)
hahah.
nu sitter jag och svammlar med sara på msn, pratar om våra skratt attacker
på jobbet idag, här har ni en;

vi går med ett täcke och en kudde till en stuga.

Sara: Varsågod.
Okänd: Tack. Men det saknas två pluttar till kan ni hämta det?
Julia: Javisst, vi fixar det.
Sara: Va? Vad menar dom?
Julia: Jag vet inte,
Sara: Vad menar dom?
Julia: Men jag vet inte. Jag trodde du fattade.

HAHAHA, skratt anfallet efter de dära var fan sjukt, sara låg ner en bro,
och jaa, de var fan helt sjukt.. men vi chansade på att det betydde två kuddar
och två täcken till typ, och ja, dom sa inge mer när vi kom nästa gång xd
sen har vi gått hela dagen och försökt fundera
ut vad "pluttar" egeeentligen betyder, men inte kommit fram till nå mkt !


ja, de var iaf lite kul!
nu ska jag se en annan film tror jag, men jag vet inte vilken,
lutar fan åt kung-fu panda! :D
puss.

ojoj!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0