And even in my dreams I wanna be kissing your lips.

goddag ;>

sjukt härligt det var att rida i de fina vädret :)

och hästen gick som en klocka, kan de bli så mkt bättre då? :)

när jag kom hem åt jag litegrann, sen så hoppa jag i duschen,

och när jag kom därifrån så somna jag, det var mkt skönt,

och där har jag legat och grisat nu i en hel timma :)

sköntskönt ;p

när jag vakna fick jag ett skratt när jag titta på mitt hår, de är

ingen lek alltså när jag somnar med blött hår xD

haha.

kuuuul ;)
och nu sitter jag inlindad i en flit och väntar på att maten ska bli
klar ! :)
fråga p. om han ville komma också, dessvärre har jag inte fått
nå svar än ;>
jaja :)
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0