And everyday you're in my head, I want to have you in my bed.

hellu! ^^
nyss urkommen från duschen, de var sådär jätte skönt,
och jag skulle lätt ha kunnat somna ;)
hade tänkt fara på winter pride,
men jag orkar fan inte :o de är sjukt, jag skulle kunna somna
springandes.. förlåt sofia (a)
måste säga att hon är rätt duktig ändå, har redan skrivit 4 inlägg
idag ;o WOW. haha
så jag vet inte riktigt vad som händer ikv,
egentligen borda jag sätta mig och skriva so, men hur lockande är de?
inte de minsta faktiskt :)
så får se, min syster har kommit hem, men jag brukar inte vara med henne,
så jag är nog inte de idag heller ;)
jag får se vad kvällen bjuder på ;>
lilla kycklingen kankse? :D:D

har inte riktigt funderat klart om hure blir imorgon,
valls - inte valls - valls - inte valls -
ja, svårt beslut alltså :D
skulle vara rätt kul att åka snowboard, men fysatan
va jag skulle skämma ut mig (a)
och fia säger att vi skulle skämma ut oss tsm,
men hallå, du kan ju iaf svänga :OO haha ;D
jag ska dra mig en funderare tror jag,
jag måste nämligen till lantmanna också,
men de kanske jag hinner ändå :p
jag får se.
nu ska jag inte sitta här nå mer iaf :d

ha en trevlig kväll.
puss /j.

Kommentarer
Postat av: s'

2009-03-22 @ 23:01:02
Postat av: Anonym

du skrev om mig ;) du skulle ha kommit!!!

2009-03-22 @ 23:01:39

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0