att jag alltid ska vara så seg på att förklara hur jag känner.

hej.
dagen har varit bra, skolan var dock seg somvanligt,
och jag känner inte för någontin längre.
fick iaf veta hur det gick på nationella proven i svenska,
fick en 5 på läsförståelsen och en 4 på muntliga ;>
vilket är typ G+ och G ;)
hehu.
efter skolan så for jag, sandy och ludde in till stan och
svammla på där ;>
ludde och jag hjälptes åt att hitta grejor till han för typ 1800 :-
bra jobbat :)
vi hitta en hel del kläder till pojken, ett par skor till sandy,
och varsin ölhatt ;)
haha, swt.
sen var dom och åt på big boy, jag snålåt bara (a)
sen var vi på coop, och då smsa daff och ville att vi skulle
köpa hem en stripsmeny från sunes som han kunde få,
så då gjorde vi de, och vi fick de när de var 10 minuter tills
bussen gick ;) hehu. sen hela bussvägen hem och efter de fick
han sin mat, hur mysig tror ni dom stripsen var? ;o
typ kalla, blöta och allmänt äckliga ;p huh.
så sen ikv så har jag varit med dom och öhman :)
och då ringde de nå jävla 95-or till sandy och sa att dom satt på
statoil, men han trodde inte dom, så vi gick dit iaf, och ja, där satt
dom som nå andra fån ;p
så vi vandra omkring i norrfjärden tills deras buss skulle gå hem,
men jag och öhman vart less och gick hem till mig igen, och satt
mest och prata om de ena och de andra!
sen kom dom andra tillbaka utan flickorna,
S och D hade tävling med ölhattarna, vem som kunde dricka upp
först åallt, och ja, sen efter ett tag for dom ;>
och nu sitter jag här och håller på att frysa uhjäl som ett svin.
och är allmänt less, fyfan va jag inte orkar med allt nåmer,
allt är åt helvete, och de är mitt eget fel
.

hejdå.

antoon somna i min soffa ;>
 
                                 Alla påsar efter stan.

Daff och sandy full koncentrerade på tävlingen ;>

Kommentarer
Postat av: friff

haha swt ;D

2009-03-30 @ 23:07:31
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0