bara att inse.

Jag och frida har kommit fram till att ni ska DÖDA oss !!!
och vi menar allvar,
vi orkar fan inte med den hära jävla so'n nå mer!
kolla bara på våran allvarliga konversation..

' julialundkvist.blogg.se säger:
JAG ORK IT :o

fridα säger:

ska vi döda varandra?
' julialundkvist.blogg.se säger:
men snälla ! ja
framför bea, snälla !

fridα säger:
HAHHAHAH ja!!

' julialundkvist.blogg.se säger:
åååh, jag hatar so jävla svammel, vem fan bryr sig
ens om ett land långt bort uta helvete? ;o ¨

Vi har kommit fram till att lägga ner med skolhelvete och hålla oss till de vi tkr om mest,
disneyfilmer och godiset!

friff och jujj tackar för tiden vi har haft i skolan, och säger;
go disney !

du och jag <3


Kommentarer
Postat av: friff

du och jag <3

2009-03-29 @ 18:19:03
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0