but do you ever think of me?

tjaah ! ;>
då har måndagen gått, och jag är trött som en idiot.
så jag tror jag ska sätta mig och se en film,
eller så ringer jag till felix, det är alltid kul ;>
speciellt om han sover, dock sover han ju inte nu,
men han kunde ha gjort ;>
hähä.
rätt skönt att vi hittils inte har fått så mkt läxor, då blev
det en lugn kväll ikväll, dock har vi engelska nationella på
fredag, jamen jippie va kul -.- svårt utasatan, vi fick testa
ett gamalt idag, och jag lovar, helt seriöst så fatta jag ingenting,
och kunde knappt nå -.-
låter inte lovande.
men jag tror vi ska få testa de nästan gång också ;>
great (y)

och om de nu är någon som har missat det
så äre så att jag FYLLER ÅR PÅ ONSDAG :D
wiiie !
tänkte bara säga de till er! :)
och det är exakt 137 dar kvar till pdol ;)
men så lyckat ! ;>

nu ska jag ringa till felix tror jag..
pussss.

jag saknar dig, och jag vill att vi ska träffas nu !<3


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0