But I'm as happy as I can be

hallå :)
nu är jag på bättre humör !
i stallet gick det jätte bra, busen var jätte fin,
men de är han alltid när jossan har ridit honom dagen före ;)
då är han extremt fin och mjuk, och man kan inte göra annat än att älska honom ;>

sen efter stallet så for jag hem och prata med sofia i teeeleflonen i typ en timma,
ska fara till henne imorgon i svensbyn, åsså ska hon hem till mig på kvällen och sova här :D
sen så hoppa jag i duschen, och smörjde sen in mig med min huudlotion,
och nu sitter jag och äter tårta :))
känner mig som en prinsessa, så just för tillfället leker livet liiixom.

nu ska jag äta upp min tårta, sen försöka lära mig hur jag sätter in bilder på datorn från
telefonen (A)
jag tappa den i stallgolvet föressten idag (y) GO JULIA !!!
men de vart inget på den, jag har granskat den nooooga ;)
haha.

puss på er ! :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0