Cause I know we can make it.

hallå =)
kvällen blev väldigt bra, blev ju somsagt att jag for till piteå och kollade fotboll :)
var super kul, och jag kände riktigt hur mkt jag vill spela fotboll igen :o
G A A A A L E T ! !
säger jag då bara.
och målet, jag saknar målet, jag saknar målvaktshandskarna :( buhuu.
jag måste helt seriöst ta mig en stooor tankeställare på de hära ;>
iaf så gick de kanske inte så jätte bra för norrsken, men dom var duktigt iaf,
och fia blev jätte sur, hon är söt när hon är sur ;)) haha.
lillantee var också där, trevligt trevligt.
sen så skjutsade frida och hennes mamma hem mig, så snäll, tacktack :D

nu håller jag iaf på att ladda hem lilla kycklingen ;))
frida berättade om de, och herregud, jag kan knappt vänta tills jag får se den :O
haha,
så jag lä nog sitta här resten av kvällen och glo på den :)
den ska vara klar på ungefär 10 minuter, gud så bra :D
perfekt.

nåja, ha en trevligt fortsatt kväll?
pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

..bara för att jag är liite dålig förlorare ;b

2009-03-07 @ 11:18:00
Postat av: sofia

..bara för att jag är liiite dålig förlorare ;b

2009-03-07 @ 11:18:56
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: ÖIF till syster :D

Hej :D jag säger då bara.. var de inte ÖIF som vann hela baletten? Grattis ÖIF.

2009-03-09 @ 21:55:57

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0