Det är ingens fel att det blev som det blev,

godkväll,
nu har jag suttit och skrivit so hur länge som hellst,
och jag är fortfarnde inte klar..
lika bra att jag och frida ger upp, bara att inse, de här är
för svårt för oss två ;o
hehu.

kom för ett tag sen på att jag har engelska läxa också,
20 glosor och en text, vad vill världen mig? -.-
och jag har inte tränat på dom än, fanfanfan.
visserligen har jag sovmorgon imorgon, borda typ plugga
då, men it fan ork jag väl de ;p

frida som inte är så duktigt på att blogga nuförtiden,
skrev ett blogg inlägg enbart till mig,
MEN ÄRU NÅ SÖT TJEJEN !! :O
ni måste kika --> http://racerpottan.blogg.se/2009/march/i-hate-you-it-took-time-to-say-that.html
tihiii ;) 
 
men nu måste jag fortsätta med australien skiten..

arg tjej.
pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0