Det var som en saga, för bra för att vara sann.

hääj.
dålig uppdatering idag också..
så kan de va ;>
friluftsdagen blev iaf jätte lyckad, de var jätte kul :)
vi fick rida 50 minuter var, och var uppdelade i två grupper,
jag fick rida Charley, en riktigt bamse häst, men lika go och snäll
som stor :)
bild nedan..
han var dock väldigt tung att rida, men jag kämpade,
och de gick riktigt bra :D fick beröm för min sits av ridläraren också (y)
bara att tacka och ta emot antar jag ;)
annars så satt vi och grilla korv och pinnbröd ett tag osv, sen hade jag och jossan
långa samtal med syo-annika och mentor anna, riktigt kul, och många skratt ;D
dirr efter skolan gick jag till stallet medans jag ändå hade alla kläder på mig åallt,
allt gick då bara bra, busen var dock jävulskt jobbig att rida, bara tittig och jävlig,
men efter ett tag och på vägen hem var han jätte fin ;)
hehu.
nu måste jag fan sätta mig och skriva so, sen plugga engelska....
fan va less jag är.
men bara två veckor kvar nu till påsklovet va? eller?
typ nått sånt ;d

pussss
 
tihi, söt stor häst :)

Kommentarer
Postat av: frida

du kan vara söt <3

2009-03-26 @ 22:12:08
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0