Du stal mitt hjärta,

hallå.
nu äre en trött julia som sitter här ;>
fyfan.
(en krona i burken, jag veeet!)
iaf, så har jag inte gjort mkt ikv, syster och jag gav oss in
på att färga min utväxt, men båda var skeptiska på hure
skulle bli.. men vi gjorde ett försök, men vi bestämde att
färgen inte skulle vara i nå länge för om de skulle bli kaos,
så när vi sköljde ut de såg vi typ ingen skillnad,
och de gör jag då fan inte nu heller ;p
måste nog platta de för att se säkert ;) haha.
hade ju tänkt att jag skulle se lilla kyckligen, men jag vet
inte om jag orkar nu?.. men jag vill. 
de skulle vara om jag tog ner täcket hit och sitter och myser..
ehum, svårt val där också..
fan va jobbigt, nae jag skiter i de och går upp och lägger mig ;>
var social med mig eller nå :)
pussssen,.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0