.

fortsättning.

måste fan börja om att skriva, annars blir de dära inlägget hur långt som hellst.

iaf när jag kom hem så han jag bara in för dörren då jag ser daff´s moppe uppe på vägen,
då kommer han och sandy,
så då var jag med dom hela kvällen, dom for typ strax efter 10 :)
vi har typ svammlat på som vanligt ;p
anton ; "min enda vän ligger där borta.."
julia ; "men är inte jag din vän då? :( "
anton ; "nae, du är min KK "
haha, de var kul.. jag skraatta då som en annan hyjena (stavning?)
haha, annars ser mitt rum ut som alltid annars när dom har varit här, grejjor ÖVERALLT !
så nu måste jag strax gå upp och stääda -.-

nåja,
jag har glömt bort att säga att jag fick ett jättefint halsband av frida idag i födelsedagspresent!!!!
TACK SWEETIE :D<3


imorgon har jag iaf engelska nationella, uppsats delen.. huvvvvvva.
jag ser verkligen inte fram emot de.
blä.

nåja, nu måste jag gå upp och göra nytta ;)

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Frida

varsågoood sötis! :D

2009-03-24 @ 22:55:15
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0