Every look I take makes me want you more.

godmorgon,
blev inge skrivande igår kväll,
kvällen blev inte som den skulle helt enkelt? ;p
jag som skulle vara duktigt och plugga.
det började iaf med att jag for och natta busen med jossan och jenny,
sen när jag är där ringer ante och frågar om jag ska komma till bernäs,
kändes drygt, men jag sa att jag var i stallet åallt,
sen när jag kom hem så började jag skriva kommentarer om de dära
jävla landet.
sen ringde dom igen och sa att dom skulle komma och möta mig om
jag ville, så då gav jag mig, jag började alltså vandra mot bertnäs,
ja ni vet ju inte hur långt de är ;o
men dom mötte upp mig vid kopparnäs, så de var ganska lugnt :D
nåjo, sen under kvällen vare ju inte bara lite folk där,
jag, daff, ludde, sandy, weeman, isak, ante, max, adi.
sen kom typ marcus, linus och modde med epan en liten sväng också ;b
men de vart en kul kväll iaf :)
vi såg en film, men dvd'en funkade typ inte så vi fick se med syntolk,
mindre kul..
men de funkade ;p
och jag var då inte hemma därifrån förns runt halv 3 eller halv 4?
jag vet inte, fan va tjorvigt när man ställer om klockorna.
sist därifrån var jag då också ;p haha :)
nåja, de var väl min lördagkväll, mkt trevlig,
men inte riktigt som planerad ;)
tihi.

idag då?
de snöar somfan,
HALLÅ, VARS ÄR DU SOMMAREN???;O
jag vet inte, jag mååååste iaf plugga idag.
så jag har inte bestämt mig än hur jag ska lägga upp min dag ;p
hehu,.
jaja, måste göra annat.
pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0