fantasi är det vi vill ha, verklighet är det vi får.

hej,
egentligen känns det meningslöst att fara till skolan idag,
vi slutar ändå om 3 timmar? hehu.
ska nog och rida direkt efter de, skönt att rida näre är bra väder !
hoppas bara de blir ännu bättre.
annars ska jag nog börja plugga också,
känns som om jag skjuter upp skolarbetena hela tiden,
och hej vad jobbigt jag kommer få de i slutet då.
jag håller på att bli sjuk också -.-
hostar typ hela tiden, och har inte så mkt till röst,
och min näsa mår inge bra. kulkul,  njae.
eller ändå, det är ganska mysigt att va sjuk,
såvidare de inte är magsjuka. hehe.

mammsen klagar på min musik nu också,
"om du då ändå kunde lyssna på nå bra musik, man blir ju själv deprimerad av de du lyssnar på!"
huh?
spela roll.

ork it,
pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0