Folk har alltid hemligheter. Det handlar bara om att lista ut vilka

hallllå! ;)
då vare äntligen fredag och helg, fyfan va skönt :D
hade ju somsagt sovmorgon imorse också,
går inte att beskriva med ord hur perfekt de är alltså ;p
började med engelska, gick väl sisådär,
pluggade på glororna imorse innan skolan, så ja?
hehu.
iaf sen vare so, jobbade på med australien, men har somsagt
fortfarande lika mkt kvar ! ;<
jag och frida kommer få frislag på varandra, ;)
catfight ;)
sen vare lunch, ingen lunch för mig, blir så tight mellan frukost och lunchen,
så jag är ändå inte hungrig!
sen vare no, fick reda på resultaten från våra grupparbeten, gick inge bra,
G- >,<  lesssss.

sen hade vi bara engelska fördjupningen kvar, gick väl rätt bra
tror jag klara alla meningar, tihiii (aaaaaa)

sen så vandrade jag och josse hemmåt, och sen stod jag och prata med
henne ett tag :)
och nu sitter jag och äter nuuudlar, gött ;)
sen ska jag bege mig mot stallet och göra klart de.. sen får jag se vad kvällen
erbjuder :D

pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0