Folk har alltid hemligheter..

..Det handlar bara om att lista ut vilka!

kvällen blev trevligt, blev film hos martin ;>
utan nån som jag hade vela skulle vara där,
och utan nå badning ;p
lite bark blev de väl också, de var lite synd..
men jag tror de löser sig !
sen satt jag och skrev ett 6 stycken sms i ett sms,
jag bara skrev och skrev, de tog aldrig slut :O
sen skjutsa sofias snälla mamma hem mig från svensbyn till min by ;o
de var mkt snällt :) värsta omvägen åallt !
och nu har jag ätit en macka, jag höll på att dö utav hunger,
så nu ska jag linda in mig i en filt, gå och ta bort sminket, se lite film,
och sen sova, lät mkt mkt skönt .
så är det iaf, hoppas ni har haft en trevlig dag :)
och nu äre lov, så jag kan sova ut huvva länge imorgon, sköt as hell !

take care. pusss.

*10 dar kvar tills jag fyller år, imorgon äre bara 9.
*nya bilder på www.julialundkvist.pixbox.se .
*fortfarande gratis sms på 0703774166.
hör av er.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0