Försök inte gömma dig för verkligheten hinner ifatt

hellu,
jag har blivit förbannat dålig på att uppd.
iaf så har jag inte varit så trött idag :o
men de var lätt värt att vara uppe idag, jag lovar!
hade jag sovit, och inte vetat om att allt som hände,
så hade jag gått i taket. finns här för dig!! <3

som sagt så har jag inte varit så trött,
började med no, svarade bara på några frågor om nervsystemet,
inte så krävande och inte så jobbigt ;>
sen matte, jobbade i min sär-bok, den är söt, jag får färglägga grejjor och ha mig,
tro de eller ej, men matte är nästan roligt ;)
sen engelska, hata! fick bara läxa sen skulle vi svara på nå frågor, gick inge vidare.
lunch - karameller från johannas mellis (a)
Hk, ja denna hk'n var tamefan inte som alla andra, för de första så hade vi vikarie, hon var virrig,
jag kan nästan lova att hon inte visste vad hon hette ibland .
åsså var vi uppdelade i grupper (jag&jossan) en ska laga mat och den andra ska jobba med nå skit,
så jag började laga min asiatiska kycklingwook, gick väl rätt bra en början tills saandy kommer och
slänger en hel jävla näve (kändes de som) BAKPULVER i mitt öga :O
jag loooovar, jag blev blind för ett tag, fyfan va jag skrek .
och dom bara skratta, så efter jag hade svurit en låång och fin ramsa till anton så sprang
jag till toaletten för att skölja ögan, fysatan va ont de gjorde, och jag fick inte bort allt heller,
och mitt öga blir alldeles rött, menar typ såhär julrött, såg inte klok ut.
sen vare bara att ta bort sminket från andra ögat också, sen kommer anton och ber om ursäkt så
snällt ;) hahaha. men jag var ändå arg på han. så sen gick hela resten av dagen, och jag hade jääätte
ont i mitt öga, och de var alldeles rött, åsså kommer mats (lärare) och säger att de kommer fräta sönder
ögat, de gjorde ju att jag bara fick ännu mer ont i ögat -.- pucko !
nu göre däremot inte så ont i ögat längre :D
bara när jag blundar..
sen vare iaf sista lektionen svenska, gjorde inte så mkt, pratade om massa onödiga saker ;>
efter de sluta jag :D

och nu kom jag hem från stallet, och ska hoppa i duschen, glömde jag säga att anton hedde bakpulver
i mitt hår också?
som att han ska få igen, moorrrr !!!
tihi,
pusss :)

Kommentarer
Postat av: s'

Du är bäst! <3

2009-03-24 @ 15:48:26
URL: http://ssofiaborg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0