gårdagen är historia, morgondagen är ett mysterium, men idag är en gåva.

tjoho :)
dagen blev rätt trevlig ändå,
tv4 var och filmade också, de var rätt kul,
dock undvek jag kameran (y) så jag tror inte jag kom med :D
de blir spännande att kolla ikv kl 18,30 ;) dom interjuva daff ;p
haha. kulkul,

matte hade vi på morgonen, gick igenom nå tråkigt, och jag förstod inte så mkt.
so, på började vårat arbete, jag sak skriva om australien osvosvosv, ganska kul
ändå, sen så ska jag och frida jämföra våra länder åallt dedära ;)
idrott, hämtade ett par skridskor, sen gick stefan till skidspåret, och då lämna jag
tillbaka mina skridskor (a) så de blev inte så mkt gjort där .
vi pratade betyg, och att jag ville höja mig till vg där, men han sa att det nästan var försent,
så då barka de. men då ork ja it kämpa för de heller ;) haha. därfickdualltstefan.
sen vare engelska fördjupning, vi fick läxa, så plugga på den,
svenska, vi fick läsa hela lektionen, men jag läste ut min bok, och sen sov jag resten (y)
och sen ja, nu sitter jag här och tar mig inte in på msn -.- typiskt.
så istället far jag nog till stallet alldeles strax ;>

pusss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0