Har alltid haft kontroll men nu har kontrollen kontrollen över mig.

goodag ! ;>
orkade inte skriva imorse, allt var så stressigt åallt ;p
dagen har gått rätt snabbt, hade bara matte, sen for vi till christinaskolan
och såg på den dära föreställningen, helt seriöst ? jag fatta ingenting,
de enda som var liiiiite intressant var bakgrunden, jag fatta inte hur de gick ihop(?)
de var typ de jag satt och fundera på (A)
åsså när jag träffa syon så säger hon ;
-"vare någon som hade berättat handlingen för er? ;o "
fyfan va grym hon är ;D
träffa rasmus också, hähä.
sen när vi kom hem vare lunch - köttfärssås och spagetti, de går ändå att äta (y)
sen hade vi en halvtimmas idrott, jag stod i mål i innebandy, som att jag var grym ;)
sen vare bara engelska fördjupning, inte så krävande, och sen svenska, ännu mindre
krävande ;p satt och "skrev" ett bokpapper ;)
sen sluta jag, och for till stallet för att mocka och göra allt klart, hinner inte rida :S
de suger.
men han dör inte av att vila.
om en timma sitter jag föressten i stan på hårstudion och ska göra hål i naveln :O:O:O xo(
jag mår illa.
hehuuu.
nae, rycka upp sig och hålla tummarna är vad jag ska göra ;>
nu ska jag däremot äta middag ;)

pu s s s


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0