hela mitt kärleks liv är en lögn.

godkväll,
har egentligen ingenting att skriva, men ändå bara för att göra de iaf ;>
kom iaf nästan nyss hem från jossan, vi gjorde som sagt pinnbröd,
satt och prata med hennes mamma, pappa och bror och sen satt vi
uti datorn och svammla på ;)
sen nu när jag har kommit hem har jag pratat med friiitz på msn,
vi har roliga konversationer ;D;D
haha. söte!!
jag borda egentligen skriva so, men jag orkar fan inte ;s
måste göra typ masssssor i helgen, de suger fett hårt ;<
annars blire frislag för frida -.- kanske inte så allvarligt ;) haha.

så egentligen har jag inte så mkt att göra just nu, eller egentligen har jag
en jävla massa grejjer jag måse göra, jag kan typ packa, sova.. plugga?..
ja som sagt, en jävla massa grejjor -.-
men jag ork it göra nå utav de nu,
utan ist så ska jag vara social med dom på msn, innan jag vandrar uppåt till
min extremt sköna säng :D

fick föressten nyss veta att a-jaur alex skulle komma och sova hos mig på fredag,
huuh? :o
de visste jag då inte ens själv om ;) haha.
tokigt..

nåja, pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0