Hur det än känns här i mörkret får jag inte blicka ner nu.

heej !
hann inte skriva nå imorse, min mamma var stressad ;>
steg upp kring elva typ och började göra mig klar för staden,
och kl 12 var vi inne i stan (y) ändå duktig jag är :p
haha.
barnbidraget kom ju igår, och nu äre i stortsett slut, YEY (n)
efter stan så for jag och syster till stallet, jag mockade och gjorde
allt klart och hon var ute och gick med han, perfekt :)
sen for vi hem och åt, och då ringde jossan och ville ha nummret
till destriktsveterinärerna, för då mådde inte harry nå bra,
så hon fick de och jag käkade klart sen for jag och syster tillbaka
till stallet, och jag kom därifrån typ nyss :P
nu mår harry bättre, han hade nog nå i magen, men vi har fått i
honom en massa matolja osv, så nu innan vi for så stod han då
och knapra på hö :) så han mår nog prima nu !!
ikv vet jag då it vad som händer, kanske sätter mig och ser
"the strangers" med mamma och dom,
eller så ser jag "Lilla kycklingen" själv ;)
ehum, svårt val..
jag får se, har iaf godis som jag tjockar mig med (a)
nåja,
hoppas dagen eran varit bra :d
pusss.



inhandlades iaf;
en tröja, ett par svarta jeans, platttångsspray, två par örhängen, bett och rycktsten till busen ! :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0