Hur svart det hela verkar blir det ändå gryning efter natt.

godmorgon,
natten var typ kaos, jag kunde tamefan inte sova, helt sjukt va arg jag blev,
äre nå jag hatar så äre när jag inte kan sova när jag vill sova -.-
tror klockan blev 3 när jag väl fick mig en blund..
sen vare en hel del annat som hände som gjorde att jag inte kunde sova nå
lättare för de :( ..
klockan 2 bestämmde jag mig iaf för att börja göra matte i min söta lilla sär-bok !
så de gjorde jag, och har inte så mkt kvar utav de jag skulle göra hemma,
duktigt shääj!
så usch, jag vill inte ens tänka på hur trött jag kommer vara idag ;s
tur att vi bara går till 20 i 3 (y)
och sen ikväll ska jag tamefan gå och lägga mig dirr jag blir trött !
inte för att jag ens tror på de dära själv..
men man kan ju hoppas.
nåja,
ha en trevlig måndag (?)
p u s s s s


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0