I can't believe how things can change so fast.

möhö :)
hej alltså,
ja, denna söndag har väl varit som alla andra söndagar ;>
for till stallet då jag skrev sist, men somsagt är underlaget
piss överallt, så de går typ it att rida ordentligen, baad!
iaf sen när jag kom hem ställde jag mig i en lång dusch,
sköntskönt, sen åt jag litegrann och började efter de skriva
lite so :o de sög, så då gick jag hit ist, inte för att de kanske
är så mkt roligare här men ;)
iaf så höll jag just på att somna på bordet här framför mig,
men klok som jag är så tänkte jag att vafan, jag kan ju inte
sova vid datorn heller -.-
så då satte jag mig och skriver här ist ;p
jag har typ tappat bloggsuget känns de som,
men jag ska hämta de igen, kan ju inte svika den heller ;)
hehu.
iaf så tror jag att jag ska sätta mig och kolla om jag hittar
nå hemsidor där de finns riktigt snygga klääder ;D
tips? :)

pussss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0