I catch the falling star,

and I wish that it will be you and me.

hellu,
seg dag som jag trodde, och nu smyger huvudvärken på allt ;>
hade vikarie både på so'n och svenskan, hur mkt jobb blire då?
cero, nada, noll !
de enda som var kul idag var typ slöjden, min pyjamas är faktiskt rätt söt (a)
tihi.
natta fråga om jag var gravid, lugna dig tjejen skulle jag bara vilja säga ;)
haha.
ska alldeles strax fara till stallet med jossan, ska galoppera rundan,
han måste få nån kondition hästen där, ;p
sen så blire att fara hem till jossan, jag tror vi skulle baka :D
var typ meeega länge sen ;>
får se vad de blir för gott! :)
nu måste jag hitta mina ridbyxor, sen byta om !
p  u  s  s  s  s /j.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå gärna in och bli medlem, du får presentkort från bla nelly, gina och Hm

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3790


Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0