I don`t know what it`s like, to live on the other side

hey !
denna kväll blev ändå förbannat kul,
lite tragisk, men fyfan va jag har skrattat xD
blev att jag for till jossan för att se film,
men då kommer daff och alla och ska följa med,
men jag ska in till statoil först och hyra en film,
så då gör jag de åsså ska anton, ludde och ante
åka med mig dit, och dom andra ta moppe,
åsså när vi kommer fram till jossan så är båda
dörrarna låsta så jag ringde till henne och bad henne
komma och öppna och jo vad händer då :
anton puttar ante i snön, och ante tror att det var ludde
som putta han i snön, så medans ludde står med telefonen
i högsta hugg och på blank jävla is så puttar ante till han och
han faller pladask på isen med huvudet före !
och skriker en jävla massa till ante, och jag går till jossan,
och när han kommer så blöder han så innihelvete, från nästan
och ja jag vet fan inte varifrån alla ställen han blödde.
så vi springer upp och ger han papper, och de blödde så innihelvete,
och då sätter han ner en massa papper i toalett stolen åsså blire stopp
i avloppet, och när jag kommer in på toaletten för att hjälpa han så har
han HANDEN NERE I TOALETTSTOLEN, för att få upp de :O
helt jävla galet alltså, och ja, sen när vi titta på han så kom vi fram till
att han måååste ha brytit näsbenet, ni anar inte hur den såg ut,
bild nedan.,
iaf så prata vi hit och dit om att han måste till akuten, men han ville inte
men de sket jag i, och gick ner och ringde först till 112, (jag har väl ingen aning om vars man ringer?)
men där sa dom att jag skulle ringa till sjukhuset,
så då ringde jag dit, och sen var jag tvungen ringa ett annat nummer så jag kom till
akutmottagningen, och sen vidare därifrån till en sjuktaxi, för vi hade ingen som kunde
skjutsa, så när taxin kom så åkte ludde, sandy och ante in till sjukhuset,
och jag och jossan väntade på mamma som sen skjutsade in oss dit :p
men jag fattade it så mkt av vad sköterskorna sa, men han skulle iaf tillbaka på nån dag ;>
lilla ludvig :> hahah.
och ni anar inte hur mkt jag har skrattat åt han, han ser fan inte normal ut xD
låg typ på mattan i ett rum och vek mig av skratt ;D
förlåt (A)
men de var förjävligt roligt, han såg ut som max :P hahaha .
eller han ser fortfarande ut som max ;>

det var iaf den kvällen, och jag som var trött och bara hade tänkt ha en lugn hemma kväll
med film typ ;> blev ändrade planer på de minsann!
nu ska jag strax hoppa i säng, har stora problem med om jag ska till valls imorgon eller inte,
ehum..
SVÅRT ! ;>
spela roll.. långt inlägg jag vet ;)

p u s s s,

blooood.                           akutmottagningen          en skrattande ludvig..

HAHA !                                ... m. ett brutet näsben ;)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0