I don`t know what it`s like, to live on the other side.

hej,
ja dagen har ju varit som den har varit,
allmänt trött och förbannat jävla less.
träna iaf på engelska nationella till imorgon, är nervös som ett svin,
kommet bli fett svårt : ( hehu.
de var de negativa, nu till de positiva.
iaf så ska klassen till lasergame snart, ädnå kul ;) haha.
fast jag springer alltid in i väggarna -.-
men de blir nog ändå vääldigt bra :)
ska strax till stallet också, blir skönt, ska rensa huvudet lite..
längtar så djuuuriskt mkt till helgen, ska bli så jävla skönt :)
sen så ska jag vara med sofia också tror jag, och de behövs verkligen :D
tihi.
nåja,
nu måste jag fixa middag ;>
pusss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

En krona till i burken :) ajaj...

2009-03-12 @ 22:18:55

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0