I don't wanna feel the way that I do, I just wanna be right here with you.

hellu ! :)
då kom jag nyss ut från duschen ;p
och jag har just lovat mamma att jag sak baka åt henne
tills på lördag, då ska hon ha främmande ;>
men jag vet inte riktigt än vad jag ska baka, de återstår att se :)
de blev så att jag red för jossan, det gick ändå rätt bra ;>
bilder kommer väl säkert.
kom just på när jag läste friiiidas blogg att jag kanske ska och
se fotboll imorgon :O great !
men jag kommer bara vilja börja spela mer då, men de får jag ta,
för jag har nästan lovat frida att jag ska komma så :) haha.
får se vad kvällen annars har att bjuda på idag.
förmodligen blire it så mkt, jag borda plugga, men de kändes surt
somfan, jag vill sova också -.- hähä.
jaja,  jag får se !

kyss och smek ;)
ha ha ha. -.-

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0