I don’t wanna lie.

helllu,
jag funderar om jag ska fara in till stan nu och titta på fotboll :D
måste bara kolla om jag har skjuts först ;p
hähä, kan vara en fördel (y)
men de går nog att ordna.
iaf så gick ridningen rätt bra, dock fick han nå
jävla ryck, de körde förbi en travare, och han var inte rädd för den,
men när den hade farit förbi så ville han också springa med den,
men de fick han ju som inte, och då lugna han ner sig, sen västa
POFF rycket så stod han på två ben rakt upp i luften, och sen fick han
typ nå jävla balettryck, dansa omkring, haha. skratt skratt på dig.
sen lugna han iaf ner sig mer, vilket var rätt bra, för han var redan
nog svettig ;p
vilket inte är så ovanligt för honom, han blir typ svettig av bara liiiite
liiite grann, inte kul.. inte kul.
de sög att jag inte fick klippa han ;p för hästens del, men även för min!
åsså gick vi typ flera tusen back, för vi hade ju köpt en klippmaskin, YEY.
hejja. visserligen går den ju att sälja igen, men ändå?.
höhö.

nu vet jag iaf att jag har skjuts till fotbollen, kuuul ;D
dock har dom bara en match till, men spela roll :)
alltid något att se ;>
så nu far jag strax :D
undra om jag ska ha med mig kameran?..
kaaanske ;)

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0