I keep my fingers crossed.

tjo ;>
känner mig helt glad, ändå kul :)

vet inte varför, har inte hänt nå speciellt ;p

men de är väl ändå bara postitivt antar jag :)

Busen var jääätte jätte fin idag, jag skippa sporrarna och red med spö ist,

och shiit, han var helt lowly :D då blir jag glaaad.

sen har jag och jossan fixat harry inför morgondagens tävling i boden,

hon har packat, och jag har flätat harry :)

så nu är allting klart.

och jag ska stiga upp kl 6 imorgon :O

de är inte de minsta kul.. och jag har ett hk prov som jag måste börja plugga till,

annars kommer de gå åt fan.. så jag tror jag ska gå upp och plugga lite nu innan

jag såsmåningom ska hoppa i sängen och sova :) ska bara fixa allt för imorgon.

jag hade tänkt se lilla kycklingen eftersom jag inte kunde se klart den igår,

men nu kan jag inte.. känner att jag verkligen måste få sova om jag ska orka med allting imorgon,

annars blir det bara jobbigt, och de ska de inte vara :))

så nu ska jag ta fram alla kläder tills imorgon, sen börja plugga.

Frida har fotbollscup imorgon i ä-byn, lyyyycka till valross ;) .

nåja,
vi hörs ;>
antar att detta blir mitt sista inlägg för ikv ;p
så, godnatt på er :)

pusss

buse bus :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0