I´ll be fighting for my love story.

halllå :)
äntligen var första skoldagen över :)
de var lite kul ändå,
när jag och jossan satt i datasalen och höll på med vårat bildspel
så skickar sofia ett sms till mig om att PT skulle ringa, jag vart typ hur
chockad som hellst ;O då hade hon gett dom mitt nummer för att höra
om matstrejken osvosv ;> din buuse ;) 
så när dom ringde var jag tvungen springa ut och hitta ett ställe där jag
kunde höra vad dom sa, och där dom kunde höra vad jag sa,
jag bara ääääääälskar mig mobil <3..not!
iaf så pratade jag med dom om maten åallt de dära ;p
sen så sa han att han gärna ville komma och fota oss typ,
så jag skulle sammla ihop så många som möjligt som ville vara med på
kortet ;>
och så blev de, kvart i tolv så stod vi ett gäng utanför matsalen, sen så ville
han även ha en bild typ när man äter, eftersom vi oftast har med oss egen mat,
så då tog jag och jossan fram hennes sallad och såg ut som några andra jävla
luffare, så då tog han kort på oss när vi satt och käka osv ;p haha.
jag kan säga att jag längtar inte de minsta tills det publiceras i tidningen ;)
hahaha.

de var de.
pusss ;))

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah :D vsg ;)



jag saknar dig och jag känner att jag måste prata med dig! :(<3

2009-03-09 @ 17:59:53

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0