I´m afraid. I was wrong from the start, but I hope so much just now.

hellu,
dagen har varit greeeeeeeeeeeat ! :D
nog den bästa på länge, och alla min små sööta vänner som har grattat mig,
ni är så jävla bra hela högen :'D
jag fick en blomma av lillantee också, vart helt rörd, haha :) taack!
imorse fick jag iaf en mobil, sony ericsson c905 ;D;D;D;D;D;D;D (y)
åsså fick jag en kloooocka, och en kudde :D
och snart väntar jag mer besök, pappa och systrarna åallt dedära, ni vet :)
jag älskar att fylla år! :d

sen vet jag inte om sofia skulle komma ikv också kankse? :)
jag hoppas de, jag saknar henne, de var as länge sen jag träffa henne typ ;o
så håller tummarna för de.

annars så pysslar jag just nu med mobilen, har skrivit in alla kontakter,
och har rensat uta sjutton, onödigt att ha onödiga kontakter helt enkelt :)
tihi,
nu ska jag dra vidare och fixa mig lite innan dom kommer :)
ha en braa dag,
pussss !!  

Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar dig också! synd att det inte gick men vi ses ju i helgen :D

2009-03-11 @ 19:28:49
Postat av: storasyster :)

Haha en krona till burken inte sant??? Bara jobba tillslut kan du köpa nå kul kanske. Eller sluta svära. Du är iaf söt trots att du fyllt 16 jävla år :)(woppps 1 kr till burken från mig då) Sov gott =)

2009-03-11 @ 23:11:29

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0