I miss you.

hellu,
idag har jag varit ruskigt dålig på att uppdatera här ;o
ajjabajja .
dagen har varit som alla andra torsdagar, jobbiga as hell.
började med no, kommer inte ihåg så mkt från de,
vi gjorde iaf ett expriment osv, ork it förklara ;>
sen vare idrott, tråkigt somvanligt, stefan var inte där,
så de blev bara att sitta på en bänk och göra ingenting (y)
sen enegelska fördjupning, skulle egentligen vara hos lena,
men hon skulle göra nå annat så fick vara där man ska vara
och där var de vikarei, vilket betyder att det inte blev så mkt gjort där heller ;>
lunch. en macka osv !
sen hade vi mentorssamling, dom är ändå roliga, vi börjar alltid skrika åt varandra :>
och annika sa " jag och anna börjar bli less på att komma in i personalrummet,
och de alltid kommer någon lärare och säger, visst är du mentor för klass 9a? "

vi lyckas alltid göra något tydligen ;p hähä.
jag tyckte de lät så kul när hon sa de, åsså himla hon sådär med ögonen xD 
sen vare matte, jag har fått en liiten särbok, anna ville att jag skulle ha den så att
jag verkligen kunde förbereda mig till nationella å en massa ;> 
kanske funkar, hoppppas. 
sen vare bara musik kvar, tråkigt somvanligt ;p men adrian är söt :* 
tihi. 

efter skolan for jag hem och sen efter ett tag till stallet, och red ut med linnea och 
chessi. rätt trevligt. 
sen hem och duscha, och nu sitter jag här med en hejsjudundrandes huvudvärk, 
de är inte de minsta kul och inte de minsta skönt heller ; < huhu..
har egentligen haft de sen musiken, men inte varit lika farligt,
men nu jävlar känns de som om de är nå små saker som har krig där inne,
PANG PANG PANG PANG, BOOOM !
nu spårar de ut.

nu ska jag fortsätta vara social med dennis som smsar så ivrigt :p haha
han mobbar mig för de andra för att jag inte kan åka snowboard så bra,
"haha fan va kul de ska se ut när du åker :D å så ska du svänga så går det inte :)"
jo, de skulle du allt tycka va, haha ;>
ska föressten kanske till valls med fiia på lördag? :D
fast jag tror fan inte jag vågar ta snowboarden, jag har inte åkt på två år, baaaad !
de får bli en senare fråga, för nu äre illa i mitt huvud.

puss på er.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0