I wanna have that craz love.

nyvaken (y)
blev iaf en liten sväng på stan somsagt idag,
men dock köpte jag nästan ingenting,
jag fyller ju faktiskt år om 4 dar !! :D:D
så de blev bara ett par örhängen och ett par stövelsockar ;p
alltid något säg? :)
sen var vi på elgiganten också, och kollade på mobiler,
c510 har kommit in, men den var inte så fin..
så nu vill jag bara ha c905, men den är rackarsn dyr :p
så jag vet it.. får väl vänta och se tills på onsdag? (A):D
när i kom hem dog jag i soffan, sjukt skönt det var att sova :D
så nu måste jag såsmåningom dra till stallet.
eller ja, jag måste typ göra de nu, om jag ska få komma hem nån gång ;b
hähä.
så nu bäre av. måst bara hitta mina kläder.
pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0