Im gonna fight for you.

då var stallet klart och jag är ännu tröttare.
var tänkt att jag skulle fara till svensbyn, men då hade jag inte skjuts
så tidigt, och då barka de och blev inget utav de ;S
vad händer ikv folket?
själv har jag ingen aning nu,
blir nog film osv osv skulle jag tro, måste fixa lite grejjor för imorgon
också, det är begravning för farmor då :'(
så måste fixa fram lite kläder osv..
borda ha fixat en vattenfast mascara också, men de har jag då it tänkt på.
så jag vet inte riktigt hur jag gör med de..
efter begravningen åallt sånt imorgon så skulle jag vara med sofia tror jag,
de behövs, jag skulle it orka sitta hemma och bara vara efteråt,
då skulle jag känna mig alldeles för emo.

så de är de enda jag vet än då länge. 
pusss
 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0