Jag lämnar allt till morgondagen.

goddag! ;>
dagen har gått rätt snabbt :)
började med so, skrev lite, strykte under lite, och började måla karta :)
fast jag har mkt mkt kvar ;o
så måste jobba fett hårt ;p
sen vare svenska, jag har hoppat av familjeskiten, jag kommer aldrig hinna,
så de spelar ingen roll ;p
hehu, sen vare lunch,
och efter de vare nationella i engelska.............
de gick åt fan, jag visste inte ens vad jag skulle skriva om, fattade inte vad de stod,
så då fråga jag chrille, men jag blev inte nå klokare av de ;>
så, men ja, de får väl gå som de går ;p
sen hade vi 40 minuters hål till slöjden började,
och jag fortsätter med min babyoyjamas, FETT söt den är :D tihii.
den blir klar nästa vecka föressten tror jag ;)
sen började jag vandra hemmåt :p
och nu har jag just beställt från nelly (y)
bild nedan..
får väl se om de blir att behålla ngt utav de :d
haha.
och nu strax så ska jag fara till stallet, men känner fortfarande inte taggen för att
rida, :( hatar underlaget just för tillfället..
sen ikv blire nog att fara till jossan och baka pinnbröd, vi har friluftsdag imorogn
på skolan, och då ska vi till PRK åså, så då kunde man tydligen grilla å ha sig :) haha.
mer om de senare.
nu måste jag byta om för dom väntar på mig:p

pusss..



greeeat (y).
 

Kommentarer
Postat av: Frida

har har en sån tunika, fast en svart ;D

2009-03-25 @ 16:19:20
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Frida

har har en sån tunika, fast en svart ;D

2009-03-25 @ 16:19:35
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Frida

har en sån tunika fast en svart ;)

2009-03-25 @ 16:20:11
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0