Jag tänker på dig varje dag, varje minut.

hähä, jag har lite att göra och kopierade denna från f-f-friida ;>

Födelsedatum: 11 mars

Ögonfärg: blå

Hårfärg: blond

Längd: ingen aning, men över 1,70 iaf.

Civilstatus: siingel, typ, kanske, eller?

Höger eller vänsterhänt: höger antagligen

Stjärntecken: fiiskarna

Kär: jamen typ

Skor som du bar idag: svarta reebok

Dina svagheter: dålig förlorare

Rädsla: fåglarochfiskartypuuusch.
Målsättning: säger som frida, överleva

Första tanke när du vaknade: vilken dag är det?

Sista tanke innan du somnade: tankar på han.

Pepsi eller Coca Cola: cola!!

BurgerKing eller McDonalds: MAX.

Adidas eller Nike: adidas

Choklad eller Vanilj: choklad

Svär du: jajjemän

Sjunger du: typ,

Duschar du varje dag: oftast

Gillar du skolan: haha, nej.

Tror du på dig själv: väldigt sällan.

Kommer du överens med din mamma: absolut,

Kommer du överens med din pappa: absolut,

Antal piercings: 3, snart 4. öron - navel.

Antal tatueringar: ingen än, senare kanske.

Hur många gånger har du varit med i tidningen: ingen aning, några kanske.

Antal saker jag ångrar: inget jag håller reda på, men många


HUR
Svarar du i telefonen: hallå?

Gör du när du är kär i fel person: undviker de.

Tycker du om gul-bil-leken: nej, den gör ont.

Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ, 280

Mycket är klockan: 22,36

Spenderar du en regnig dag bäst: beror på vad jag känner för.

VEM
Pratar du med på msn just nu? soofia

Ringde dig senast? Piteå tidningen

Pussade dig senast? pontus,

Vill du kasta en sten i huvudet på? De vet bara jag, han börjar på R.

Saknar du mest just nu? Han.

Är din bästa vän av samma kön? jajjemän,

Är din bästa vän av motsatta kön? De också.

Är ditt 10:e sms ifrån? Sofia :)

Ska du träffa imorgon? Alla på skolan typ ;>

Umgicks du med senast? hm, jossan tror jag :)

Sov du med senast? sofia,

Festade du med senast? daff och compani

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: ja

Gråtit en hel natt: ja

Druckit så du spytt: nae,  

Åkt vattenskidor: ja

Åkt rullstol: ja

Gjort en bakåtkullerbytta: ja,

Köpt lösgodis för över 50 kr: haha, säkert.

Haft träningsvärk: ja

Önskat att du var det andra könet: nae, eller kanske prova på.

Velat vara ett djur: ja, vrf inte.

Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: ja, HAHA.

Tycker Harry Potter är bra: nae.

Hatat choklad: nej :O äru tokig.

VEM
Är i rummet med dig? Iingen

Fick du senast sms av? thelin

Tänker du på nu? Han som jag alltid har mina tankar på.

Pratade du senast i telefon med? felix

Hus var du senast i: det måste ha varit hos sofia,

Sa du senast "jag älskar dej" till: hemligstämplat.

Önskar du var med nu? Han,

Är din favoritsläkting? Ingen aning,

Vem i din skola går dig mest på nerverna? Två små äckliga sjuor.

VAR
Går du skolan? Porsnässkolan, norrfjärden

Är din telefon? Framför mig,

Är din mamma?: framför tven.

Sover du? I min extremt sköna säng.

Handlar du mest? Vila, gina, Internet.

Fick du tag i tröjan du har på dig: klasströja, genom klassen kanske?

Åkte du senast bil? hem från stallet. För typ 3½ timma sen ;>

I ditt rum är du?: i sängen

  

VAD
Åt du senast? kyckling m. ris

Drack du senast? saft

Är det för färg på dina byxor? Svarta, mjukisar :)

Närmaste saken som är blå? Min sminkväska

Gillar du mest med skolan? Träffa kompisarna

Har du på fötterna: tofflor, somvanligt ;D

Är din favorit färg: ingen speciell.

Vilken film såg du senast: lite utav Lilla Kycklingen.

Hör du just nu? Muusik.

kulkulkul ;>


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0