Jag tror att allting har en mening.

godmorgon,
försov mig imorse, så har typ ingen tid till nå.
och sen vet jag inte vad jag ska ha för kläder heller ;o
kaooos !
hihi. naedå,
men de är besvärligt ;)
igår kväll satt jag och alex och pratade väldigt länge,
tack. fan va jag saknar han :( han borda komma och
hälsa på tkr jag ! :) (a)
sen tror jag klockan blev runt halv 1 innan jag somna ;p
inte kul.
tisdag idag, vilket inte heller är kul,
jobbbbbbbig dag + att vi har idrott = ännu jobbbbbigare ;>
hehu.
så nu ska jag leta fram nå kläder sen packa gympakläder,
sen borsta tänderna, sen stressa till skolan ;p mört.

alla ni som bryr er om mig, ska ha ett stort tack <3

puss.

Kommentarer
Postat av: friff

jag bryr mig <3

2009-03-31 @ 07:59:20
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0