jag vill dela min säng med dig

go´kväll.
ja, jag säger då bara de,
tro de eller ej, men jag är då tamefan nästan klar med so'n :O
måste bara skriva en diskussion.. om jag orkar ;p
fan va mört.
men de går nog ganska snabbt att skriva de ändå ;p
annars har jag faktiskt kommit fram till att jag har haft på mig
min morgonrock hela jävla dan nästan :o
tog på mig den när jag vaknade, sen hade jag den tills jag for till stallet,
sen när jag kom hem gick jag ju och duschade, och när jag kom ut ur
duschen tog jag på mig den igen, fyfan va jag älskar min morgonrock ;)
den är ur mysig !
snart får jag iaf gå och sova, ni anar inte hur länge jag har väntat på den
stunden ;)
sjukt skönt.

imorgon vare snack om stan efter skolan m. ludde och sandy !
men jag vet inte hure blir, jag gör ingenting på stan utan pengar ;P
men jag kanske följer med som socialtstöd och hjälper ludde med att
leta kläder ;) mohaha.
vi får se, ska prata med dom senare ;D

nu ska jag börja skriva den dära diskussionen,
för halv 11, ska jag gå upp har jag bestämt mig för ;)
haha.

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0